mert AYDIN beyden aldığım yavru muhabbet kuşlarım

çapkın

Uzman Üyemiz
Katılım
15 Eki 2012
Mesajlar
882
Konum
BALIKESİR
Adı
Oğuzhan
Soyadı
KOBACIK
Maşallah müthiş yavrular renkleri çok hoşuma gitti ... :)


Tekrar maşallah ... :)

rotfl alkisd smileki ??? ;D :D ;) :) bye
 

davut kıyak

Yeni Üyemiz
Katılım
10 Ara 2012
Mesajlar
19
Adı
davut
Soyadı
kıyak
İlyas ŞEN' Alıntı:
Maşallah hayırlı olsun. Lakin ben okaliptüs yapraklarını ne yapacağınız merak ettim doğrusu ?
damızlık kuşlarımın altında yavrular var okaliptüs yapraklarını kurutup talaşlan birleştirip yuvalıklara koyuyorum bit kene kokuya iyi gelio.
 

alibeyk

Uzman Üyemiz
Katılım
16 May 2012
Mesajlar
4,345
Konum
İstanbul
Adı
mert
Soyadı
aydın
İlyas ŞEN' Alıntı:
Maşallah hayırlı olsun. Lakin ben okaliptüs yapraklarını ne yapacağınız merak ettim doğrusu ?
bit oluşumunu engeller..
yapraklar kurutulup iyice ufalandıktan sonra ( ki ben robotta çekip inceltiyorum) talaşla karıştırıp yuvalık içerisine seriyorum
ayrıca yapraklar ve tomurcukları yaş kende mubişler severek tüketirler...

Davut KIYAK' Alıntı:
ALLAH RAZI OLSUN MERT HOCAM NE EKERSEN ONU BİÇERSİN SENDE EKTİĞİNİ BİÇİYORSUN VE ADINLA ANILICAĞINA ADIM GİBİ EMİNİM.BÜTÜN DEĞERLİ FORUM ÜYELERİNİN İYİ DİLEKLERİNDEN DOLAYI MÜTEŞEKKİRİM RABBİM HERKESE BÖYLE YAVRU ALMAYI NASİP EDER İNŞALLAH.
Amin inşallah kardeşim.
 

davut kıyak

Yeni Üyemiz
Katılım
10 Ara 2012
Mesajlar
19
Adı
davut
Soyadı
kıyak
Mert AYDIN' Alıntı:
bit oluşumunu engeller..
yapraklar kurutulup iyice ufalandıktan sonra ( ki ben robotta çekip inceltiyorum) talaşla karıştırıp yuvalık içerisine seriyorum
ayrıca yapraklar ve tomurcukları yaş kende mubişler severek tüketirler...
Amin inşallah kardeşim.
+1
 

kotkafa

Site Moderatörü
Yönetici
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
1,485
Konum
Antalya
Adı
Günay
Soyadı
Dönmez
Konudaki tüm iletileri okudum, hem alıcıyı hemde satıcıyı tebrik ederim, harika bir duruş sergiliyorlar...güven sağlam bir dostluğun başlangıcı, sizi tebrik ederim. Kuşlarınız hayırlı olsun, çok güzeller. Okaliptüs ne işe yaradığını soran bir arkadaşımız var...Affınıza sığınarak fırsat bulmuşken konunuzda biraz da reklam olsun - http://www.muhabbetkusuureticileri.org/index.php/topic,13608.0.html  :)
 

speedy sarı

Uzman Üyemiz
Katılım
25 Eyl 2012
Mesajlar
843
Konum
İSTANBUL
Adı
Uğur
Soyadı
SARI
Mert AYDIN' Alıntı:
bit oluşumunu engeller..
yapraklar kurutulup iyice ufalandıktan sonra ( ki ben robotta çekip inceltiyorum) talaşla karıştırıp yuvalık içerisine seriyorum
ayrıca yapraklar ve tomurcukları yaş kende mubişler severek tüketirler...
Amin inşallah kardeşim.
alkisd alkisd alkisd
 

emrah05

Üyemiz
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
65
Konum
SULUOVA
Adı
EMRAH
Soyadı
UZUN
gerçekten 2 taraflı güven çok güzel birşey ve şu zamanda aranılan ve gereksinimi olan  ;Dadamın kuş alası geliyo ;D
 

bartol

Yeni Üyemiz
Katılım
20 Haz 2012
Mesajlar
11
Konum
MERSİN
Adı
MURAT
Soyadı
SAKACI
kuşların çok güzel kardeşim allah utandırmasın. inşallah mert abiden kuş almak banada nasip olur.
 

timucinuluer

Takipçi Üyemiz
Katılım
26 Kas 2012
Mesajlar
239
Konum
Akşehir
Adı
Timuçin
Soyadı
ULUER
maşallah güven ne kadar önemli asla satın alınamayan şey  kişilik meselesi
 

emrhn61

Yeni Üyemiz
Katılım
4 Ara 2012
Mesajlar
5
Konum
Kocaeli
Adı
Emirhan
Soyadı
SEVGİ
MaşAllah.. Hayırlı Olsun Çok Güzeller.. Mert Bey den Kuş Alacam Bi aksilik olmazsa bu yorumlardan sonra Gerçekten elinize emeğinize sağlık..  :)
 

davut kıyak

Yeni Üyemiz
Katılım
10 Ara 2012
Mesajlar
19
Adı
davut
Soyadı
kıyak
Günay DÖNMEZ' Alıntı:
Konudaki tüm iletileri okudum, hem alıcıyı hemde satıcıyı tebrik ederim, harika bir duruş sergiliyorlar...güven sağlam bir dostluğun başlangıcı, sizi tebrik ederim. Kuşlarınız hayırlı olsun, çok güzeller. Okaliptüs ne işe yaradığını soran bir arkadaşımız var...Affınıza sığınarak fırsat bulmuşken konunuzda biraz da reklam olsun - http://www.muhabbetkusuureticileri.org/index.php/topic,13608.0.html  :)
ne demek günay bey buyrun tabi bu yaşıma kadar çok kuş alıp sattım fakat abartı olarak gelmesin kimseye mert beyden yaptığım alışveriş kadar keyif alamadım.Kişilik Sözkonusu işte
 

davut kıyak

Yeni Üyemiz
Katılım
10 Ara 2012
Mesajlar
19
Adı
davut
Soyadı
kıyak
Emirhan SEVGİ.' Alıntı:
MaşAllah.. Hayırlı Olsun Çok Güzeller.. Mert Bey den Kuş Alacam Bi aksilik olmazsa bu yorumlardan sonra Gerçekten elinize emeğinize sağlık..  :)
tşk ederim.İnanın bana bu yorumları beklemenize gerek yoktu zaten kuşları satıcam gözüylen bakan biri deil kendi kuşlarına nasıl bakıyorsa kendisinden istenilen kuşlarada o kalitede bakıyor bundan adınız gibi emin olabilirsiniz ( sözüm meclisten dışarı ) ben kendimden örnek vereyim bir çok üretici arkadaştan kuş aldım geneldede kazıklandım :) yada illaki o kuşlarda problem çıkmıştır eeee bizde insanız demi 1-2-3 artık aklım başıma geldi emin olun mert beyde bu kazıkların tadına bakmıştır :) herşey hakkıylan güüzeldir.BÜTÜN YORUMLARINI EKSİK ETMEYEN DEĞERLİ KARDEŞLERİME ABİLERİME VE KÜÇÜKLERİME TŞK EDERİM
 

alibeyk

Uzman Üyemiz
Katılım
16 May 2012
Mesajlar
4,345
Konum
İstanbul
Adı
mert
Soyadı
aydın
Günay DÖNMEZ' Alıntı:
Konudaki tüm iletileri okudum, hem alıcıyı hemde satıcıyı tebrik ederim, harika bir duruş sergiliyorlar...güven sağlam bir dostluğun başlangıcı, sizi tebrik ederim. Kuşlarınız hayırlı olsun, çok güzeller. Okaliptüs ne işe yaradığını soran bir arkadaşımız var...Affınıza sığınarak fırsat bulmuşken konunuzda biraz da reklam olsun - http://www.muhabbetkusuureticileri.org/index.php/topic,13608.0.html  :)
ayrıca günay beyin yapmış olduğu okaliptus içerikli gaga taşlarınıda öneririm..