Ocak 2011 feshane etkinlği için standımızı aldık

kervanser

Sayfa Yöneticisi
Yönetici
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
4,990
Konum
İstanbul / Fatih
Web sitesi
www.muhabbetkusuureticileri.org
Adı
Selahattin
Soyadı
GÜÇLÜ
Arkadaşlar feshanede 6 masalık yer aldım cumartesi pazar hepinizi bekliyorum.Bütün muhabbet üreticilerine özel süprizim var. Herkes www.muhabbetkusuureticileri.org pankartının altında standa uğrasın hediyesini alsın . feshanenin böyle boş olduğa bakmayın daha açılmadı yarın sabahtan iğne atsan yere düşmez
ETİKET : FESHANE YARIŞMA ETKİNLİKLERİ ORGANİZASYON RESİMLERİ










ETİKET : FESHANE YARIŞMA ETKİNLİKLERİ ORGANİZASYON RESİMLERİ
 

Sencer Ötan

Takipçi Üyemiz
Katılım
11 Ara 2010
Mesajlar
115
Konum
İstanbul
Adı
Sencer
Soyadı
Öztan
Bu fuara gelmeyi çok istiyordum ama gelemiyeceğim sanırım , sonraki fuar nezaman abi ?
 

Münah Öoğlu

Uzman Üyemiz
Katılım
8 Nis 2010
Mesajlar
572
Konum
İSKENDERUN/HATAY
Adı
Münah
Soyadı
Özoğlu
Aranızda bulunamadığım için çok üzgünüm arkadaşlar.Bu yıl kısmet olmadı.3 yıldır devamlı geliyordum.Ama bu sene gelemiyorum.
En çokta Selahattin beyin hediyesini alamıyacağım çok üzgünüm. :( :(
 

varminator

Uzman Üyemiz
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
450
Konum
istanbul
Adı
Selçuk
Soyadı
YILMAZ
inşallah cumartesi ve pazar günü ziyaret edeceğiz. hem tanışma hemde bağları kuvvetlendirmek açısından sabırsızlıkla bekliyorum.
 

evren

Üyemiz
Katılım
19 Ağu 2010
Mesajlar
63
Konum
KIRKLARELİ
Adı
Evren
Soyadı
Yılmaz
selahattin abi yarın  kırklareli den hem o ortamı görmek hemde siz abilerimle tanışmak için misafirin olucam tabi kabul edersen
 

mkayagull

Yeni Üyemiz
Katılım
11 Ara 2010
Mesajlar
15
Konum
balıkesir
Adı
muharrem
Soyadı
kaya
selahattin abi hayırlı akşamlar aranızda olmayı çok isterdim ama malum patnostayım
 

mustafa karaeli

Uzman Üyemiz
Katılım
7 Kas 2010
Mesajlar
948
Konum
TİRE/İZMİR
Adı
Mustafa
Soyadı
KARAELİ
Hayırlı olsun Selahattin abi.Ben gelemiyorum ama Tire'den gelecek olan bir arkadaşla sana selam gönderdim.Seni orada bulabilirse selamımı iletecek.Orada olmayı çok isterdim ama mümkün değil.Ne yapalım gönüller bir olsun.
 

varminator

Uzman Üyemiz
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
450
Konum
istanbul
Adı
Selçuk
Soyadı
YILMAZ
Selahattin Bey yarın öğlen 14:00 e kadar çalıştığımız için ancak bu saatten sonra ziyarete geleceğiz kapanış saati ile ilgili bilgi verir misiniz? hangi saatler arası orada olacaksınız? gerçi pazar daha erken geleceğiz allahın izniyle...
 

ciancarlo

Uzman Üyemiz
Katılım
15 Eki 2010
Mesajlar
3,074
Konum
İSTANBUL / Pendik
Web sitesi
renkmuhabbetkusu.blogspot.com
Adı
Cihan
Soyadı
AYTAN
selahttin abi ben kafayı sıyıracağım yarın vardiyadayım işe gitmek zorundayım pazar günde mesai var okadar derdimi anlatsamda buradaki iş değilmi dediler ne yaparsın birşey diyemiyorsunki inşallah banada nasip olacak sürprizinide merak ettim gerçi abi  :(
 

Coşkun Ödemir

Uzman Üyemiz
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
684
Ben çalıştıgım için gelemiyorum. Şimdiden herkeze bol eğlenceler. Selahattin Abi sizede kolay gelsin. Bugun Ahmet Salman Abiyi uğurladım. Sabah yola çıkacak. Döndüğünde bol bol atmosferden bahsedecektir.
 

forumfrom

Üyemiz
Katılım
21 Tem 2010
Mesajlar
25
Konum
AYDIN
Adı
Mehmet
Soyadı
Kıdır
Selahattin GÜÇLÜ' Alıntı:
Arkadaşlar feshanede 6 masalık yer aldım cumartesi pazar hepinizi bekliyorum.Bütün muhabbet üreticilerine özel süprizim var. Herkes www.muhabbetkusuureticileri.org pankartının altında standa uğrasın hediyesini alsın . feshanenin böyle boş olduğa bakmayın daha açılmadı yarın sabahtan iğne atsan yere düşmez
Abi, bizler için hem emek hem para harcıyorsun. Senin gönlünün genişliğini biliyorum. Allah emeklerini boşa çıkarmasın. Seni hep hayırlı insanlarla karşılaştırsın.
 

BISMARCK

Uzman Üyemiz
Katılım
17 May 2010
Mesajlar
283
Konum
RİZE
Adı
EKREM AYKUT
Soyadı
BAL
Keşke gelme durumumuz olabilse.Ne oluyorsa İstanbul'da oluyor işte.Talihsizlik benim için.