Bugün eski mailleri kurcalarken bi mail ilişti gözüme. Tarih 2010 nisan bundan 4,5 yıl öncesi. Ben de ciddi ciddi üretim yapmaya 2009 eylül ayında başlamıştım ilk iki çift yerliden randiman alamayınca 2010 başında jumboya döndüm. Ilk ciftimden yavru alınca hemen bi box yaptırıp balkona...