kafama takılan bir konu var,
kuşları eşe atarken nasıl yavrular alabileceğimizi hesap ediyoruz, fakat bu konuda eşe attığımız kuşun kendi vasıfları mı (rengi, duruşu, iriliği, tüy yapısı), yoksa kanının vasfı mı dikkate almakta yarar var?
şimdi elimde 2 erkek var dişiye eşe atacam, erkekler...