Herkes kendi düzeni ile yapıyor bu işi. Ben yıllardır bu şekilde devam ettirmekteyim. Elimden geldiğince yenilikleri kullanmaya, yeni çözümler bulmaya gayret ediyorum.
Haklısınız tabiki. Temizliği zor ancak severek ve isteyerek yapılacak olursa günlük yarın saat ayrıldığında haftada bir de genel temizlik günü ayrılırsa daha zevkli hale gelebilir. Biz ailecek uğraşmaktayız çoluk çocuk :)
Yuva içlerimiz 50*60 ölçülerinde olduğundan zaten standartlardan büyük. O yüzden kümesin içinde dolaşımın ve görünüm açısından daha güzel olduğunu düşünerek içeriye koydum. Bana göre normal bir çift yuva ölçüsü 40*50 olarak düşünüyorum. Bu düşüncem ile boxların içeride olması gözüme daha hoş...
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Fakat temizlik ve düzen konusunda hoşunuza gitmeyen şekli açıklarsanız biz de ona göre eksiklerimizi gidermeye çalışırız.
Teşekkürler sağolun. Çift bazında hazır üretimde 300çift civarında damızlık mevcuttur. Büyük oynama gibi bir lüksüm yok ailece bakabildiğimiz kadarını bakmaya çalışıyoruz
Teşekkür ederim. Sorunuza şöyle cevap veriyim. Bana soracak olursanız üretim için ikisi de gerekli ve birbirine paralel sistemlerdir. Salma daha basit, bakımı daha kolay, çiftleşme daha hızlı fakat içinde hırçın kuşlar olma ihtimali olduğu için çok dikkat edilmesi gerekir. Bunlar takip edilip...