Üretimhanemizden Görüntüler..

Nurdogan.Demir

Yeni Üyemiz
Katılım
15 Eki 2010
Mesajlar
19
Konum
İstanbul / Kartal
Adı
Nurdoğan
Soyadı
DEMİR
elaziz2316' Alıntı:
    Hayırlı üretimler olur inşallah Nurdoğan bey. Yalnız ben bişi merak ettim. Box kafeslerinizin bazılarının yuvalıklarını kafesin içine koymuşsunuz.
-Bu kafesin içini daraltmıyor mu?
-Yuva kontrolü zor olmuyor mu?
    Ya da özel bir sebebi varsa paylaşırsanız memnun olurum. Teşekkürler.
Yuva içlerimiz 50*60 ölçülerinde olduğundan zaten standartlardan büyük. O yüzden kümesin içinde dolaşımın ve görünüm açısından daha güzel olduğunu düşünerek içeriye koydum. Bana göre normal bir çift yuva ölçüsü 40*50 olarak düşünüyorum. Bu düşüncem ile boxların içeride olması gözüme daha hoş geldiğinden ve hayvanları daha az rahatsız edeceğinden içeriye koymayı uygun gördüm. Kontrol açısından ise ön teller iki kapılı olduğundan yuva kapağını oraya ayarladım ve bu nedenle sıkıntı yaşanmamakta.
 

ambulans.112

Yeni Üyemiz
Katılım
13 Ara 2010
Mesajlar
13
Konum
samsun/terme
Adı
osman
Soyadı
çalışkan
Maşşalah,allah nazardan sakklasın...
Bir arkadaş temizlikden bahsetmiş  :D arkadaşım sizin kac kuşunuz var diye sormak isterdim,bende 10 cif oldugu halde bir de eşim bakıyor, temizlik ne mümkün,  :D 20 cocuga bedeller..
 

Ahmet SALMAN

Uzman Üyemiz
Katılım
8 Nis 2010
Mesajlar
3,171
Konum
Bursa
Web sitesi
www.asmobilya.net
Adı
Ahmet
Soyadı
SALMAN
ambulans.112' Alıntı:
Maşşalah,allah nazardan sakklasın...
Bir arkadaş temizlikden bahsetmiş  :D arkadaşım sizin kac kuşunuz var diye sormak isterdim,bende 10 cif oldugu halde bir de eşim bakıyor, temizlik ne mümkün,  :D 20 cocuga bedeller..
öncelikle hoşgeldiniz,kendinizi tanıtında kiminle muhattabız bilelim,3-5 kuşumuz var bizimde
 

Nurdogan.Demir

Yeni Üyemiz
Katılım
15 Eki 2010
Mesajlar
19
Konum
İstanbul / Kartal
Adı
Nurdoğan
Soyadı
DEMİR
ambulans.112' Alıntı:
Maşşalah,allah nazardan sakklasın...
Bir arkadaş temizlikden bahsetmiş  :D arkadaşım sizin kac kuşunuz var diye sormak isterdim,bende 10 cif oldugu halde bir de eşim bakıyor, temizlik ne mümkün,  :D 20 cocuga bedeller..
Haklısınız tabiki. Temizliği zor ancak severek ve isteyerek yapılacak olursa günlük yarın saat ayrıldığında haftada bir de genel temizlik günü ayrılırsa daha zevkli hale gelebilir. Biz ailecek uğraşmaktayız çoluk çocuk :)
 

ambulans.112

Yeni Üyemiz
Katılım
13 Ara 2010
Mesajlar
13
Konum
samsun/terme
Adı
osman
Soyadı
çalışkan
Ahmet SALMAN' Alıntı:
öncelikle hoşgeldiniz,kendinizi tanıtında kiminle muhattabız bilelim,3-5 kuşumuz var bizimde
Ahmet kardeşim,kanımca haklısın  ;) önce tanışmak lazım degilmi. :D
Purofilime gereken leri yazdım,amatör muhabbet kuşu üretiyor eşim hobi olarak,ben avcı,ambulas soförü,amatör olarak da köpek egitiyorum  ;)..
avcıyım ama süper de bir hayvan severim
 

ambulans.112

Yeni Üyemiz
Katılım
13 Ara 2010
Mesajlar
13
Konum
samsun/terme
Adı
osman
Soyadı
çalışkan
Nurdogan.Demir' Alıntı:
Haklısınız tabiki. Temizliği zor ancak severek ve isteyerek yapılacak olursa günlük yarın saat ayrıldığında haftada bir de genel temizlik günü ayrılırsa daha zevkli hale gelebilir. Biz ailecek uğraşmaktayız çoluk çocuk :)

Nurdogan bey,inanın bizde cok seviyoruz,bir ara 15 cifte kadar cıkmışdık,ama malüm arkadaşlar bizi para ugruna harcadılar,yaşlı kuşları verdiler öldü  :'( yani kulak arkası misali..
Ne zaman dan beri,bilgi paylaşmak için site arıyorduk ve cok yazdık muhataba alan olmadı  :D sizlere teşekkür ederiz,cok güzel bir site..
 

sheqil58

Takipçi Üyemiz
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
155
Konum
Sivas-Merkez
Adı
Samet
Soyadı
YILMAZ
ambulans.112' Alıntı:
Ahmet kardeşim,kanımca haklısın  ;) önce tanışmak lazım degilmi. :D
Purofilime gereken leri yazdım,amatör muhabbet kuşu üretiyor eşim hobi olarak,ben avcı,ambulas soförü,amatör olarak da köpek egitiyorum  ;)..
avcıyım ama süper de bir hayvan severim

burada hem avcı olduğunuzu hemde hayvanları sevdiğinizi söylemişiniz kusura bakmayın osman bey ama çok çelişik bi insansınız. İnsan hem bi hayvanı öldürüyor sonrada diyor ki ben hayvanseverim :S bunun neresinde hayvan severlik ? ozaman ben gidiyim en sevdiğim arkadaşımı vuruyum niye vurdun derlerse ben onu çok seviyordum o yüzden vurdum der gibi bişiy oluyor saçmalık bu :S ve Ahmet Salman abicim senden benden ve bu sitedeki bazı kişilerden daha tecrübeli ve seni beni cebinden çıkartır karşındaki profesyonel yapıyor bu işi 3-5 kuşla uğraşmıyor ama temizliğinden de şüphemiz yok ! lütfen kişileri tanımadan yorum yapmayalım ! Teşekkür ederim. İyi günler.
 

Ahmet SALMAN

Uzman Üyemiz
Katılım
8 Nis 2010
Mesajlar
3,171
Konum
Bursa
Web sitesi
www.asmobilya.net
Adı
Ahmet
Soyadı
SALMAN
Nurdogan.Demir' Alıntı:
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Fakat temizlik ve düzen konusunda hoşunuza gitmeyen şekli açıklarsanız biz de ona göre eksiklerimizi gidermeye çalışırız.
nurdoğan bey bende iyi dileklerinizden dolayı teşekkür ediyorum,öncelikle sizin gibi örnek olacak üstatların üretimhanelerin daha sistemli daha albenili olmasından yanayım, yanlış anlamayın amacım üretimhanenize laf söylemek değil önemli olan neticedir ama görsellikte çok önemli(benim için),ben daha önce tel kafeslerde üretim yapıyordum beni açmadı,bizim avrupalı üreticilerden ne eksiğimiz var diye düşündüm sonra kendime örnek bir üretimhane aradım ve selahattin abinin üretimhanesini gördükten sonra onu örnek aldım http://www.muhabbetkusuureticileri.org/tr/Forum/index.php/topic,83.0.html  bu sitede veya başka sitelerde sunduğumuz üretimhanelerimizin resimlerini dünya görüyor.
 

ambulans.112

Yeni Üyemiz
Katılım
13 Ara 2010
Mesajlar
13
Konum
samsun/terme
Adı
osman
Soyadı
çalışkan
Samet YILMAZ' Alıntı:
burada hem avcı olduğunuzu hemde hayvanları sevdiğinizi söylemişiniz kusura bakmayın osman bey ama çok çelişik bi insansınız. İnsan hem bi hayvanı öldürüyor sonrada diyor ki ben hayvanseverim :S bunun neresinde hayvan severlik ? ozaman ben gidiyim en sevdiğim arkadaşımı vuruyum niye vurdun derlerse ben onu çok seviyordum o yüzden vurdum der gibi bişiy oluyor saçmalık bu :S ve Ahmet Salman abicim senden benden ve bu sitedeki bazı kişilerden daha tecrübeli ve seni beni cebinden çıkartır karşındaki profesyonel yapıyor bu işi 3-5 kuşla uğraşmıyor ama temizliğinden de şüphemiz yok ! lütfen kişileri tanımadan yorum yapmayalım ! Teşekkür ederim. İyi günler.
samet kardeşim bu forum da siz insanların yalan konuşmasınımı istiyorsunuz.
Bence siz avcılıgı bilmiyorsunuz..
herneyse forum da hekez birşeyler yazmak için yazacak tabiki...
 

ilker

Uzman Üyemiz
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
295
Konum
MURATLI-TEKİRDAĞ
Adı
ilker
Soyadı
ERTÜRK
HERKEZ İMKANLARINA GÖRE TEMİZLİK YAPACAK KUŞ BAKAÇAK TABİ HERKEZ KENDİNDEN MESUL HERKEZE SORUNSUZ ÜRETİMLER
 
E

elaziz2316

Guest
Nurdoğan bey öncelikle forumda size karşı sorulan tüm soruları eksiksiz cevapladığınız için teşekkür ve takdir ediyorum. İnşallah üretim performansınız hiç düşmez ve hep ileri gider.
 

Nurdogan.Demir

Yeni Üyemiz
Katılım
15 Eki 2010
Mesajlar
19
Konum
İstanbul / Kartal
Adı
Nurdoğan
Soyadı
DEMİR
Ahmet SALMAN' Alıntı:
nurdoğan bey bende iyi dileklerinizden dolayı teşekkür ediyorum,öncelikle sizin gibi örnek olacak üstatların üretimhanelerin daha sistemli daha albenili olmasından yanayım, yanlış anlamayın amacım üretimhanenize laf söylemek değil önemli olan neticedir ama görsellikte çok önemli(benim için),ben daha önce tel kafeslerde üretim yapıyordum beni açmadı,bizim avrupalı üreticilerden ne eksiğimiz var diye düşündüm sonra kendime örnek bir üretimhane aradım ve selahattin abinin üretimhanesini gördükten sonra onu örnek aldım http://www.muhabbetkusuureticileri.org/tr/Forum/index.php/topic,83.0.html  bu sitede veya başka sitelerde sunduğumuz üretimhanelerimizin resimlerini dünya görüyor.
Herkes kendi düzeni ile yapıyor bu işi. Ben yıllardır bu şekilde devam ettirmekteyim. Elimden geldiğince yenilikleri kullanmaya, yeni çözümler bulmaya gayret ediyorum.
 

Nurdogan.Demir

Yeni Üyemiz
Katılım
15 Eki 2010
Mesajlar
19
Konum
İstanbul / Kartal
Adı
Nurdoğan
Soyadı
DEMİR
elaziz2316' Alıntı:
Nurdoğan bey öncelikle forumda size karşı sorulan tüm soruları eksiksiz cevapladığınız için teşekkür ve takdir ediyorum. İnşallah üretim performansınız hiç düşmez ve hep ileri gider.
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Elimden geldiğince soru ve sorunlara cevap getirmekten yanayım. Herkese hayırlı ve sağlıklı üretimler