nurdoğan bey bende iyi dileklerinizden dolayı teşekkür ediyorum,öncelikle sizin gibi örnek olacak üstatların üretimhanelerin daha sistemli daha albenili olmasından yanayım, yanlış anlamayın amacım üretimhanenize laf söylemek değil önemli olan neticedir ama görsellikte çok önemli(benim için),ben daha önce tel kafeslerde üretim yapıyordum beni açmadı,bizim avrupalı üreticilerden ne eksiğimiz var diye düşündüm sonra kendime örnek bir üretimhane aradım ve selahattin abinin üretimhanesini gördükten sonra onu örnek aldım
http://www.muhabbetkusuureticileri.org/tr/Forum/index.php/topic,83.0.html bu sitede veya başka sitelerde sunduğumuz üretimhanelerimizin resimlerini dünya görüyor.