olmaz , illaki yiyecekler , ben anlamam. smileki
mama problemi ev üreticilerinde var , besiçilerde zaten yavru iken alıştırılıyor , birde oradaki bir çok kuş yiyince ötekinede örnek oluyor onlarda yemeye başlıyor.
Bu durum çiftleşmeleri içinde geçerli , ben halen marttan beri bir çiftimi çiftleştiremedim.Dişi kuş son 3 gündür sadece geceleri yuvalığa giriyor , yuvalığa bile bakmıyordu.
Havuçlu çok az bisküvi tozlu mamayı yiyorlar , akşam hazır mama su ile karışandan aldım onu koydum hiç bakmadılar bile.
onlar mama yesin ben çok mutlu olacam ama nerde . music
Ben genede çok az olarak hep vericem ne yerlerse kendi bilir.
easyyem marka mama aldım , satıcı onu tavsiye etti. 3 x 1 oranında su karıştırılıyor.( multi vitaminlerden tutun her şey mamanın içinde varmış)