ÜRETİMHANE YAPIM AŞAMALARI AYDIN -MERKEZ

mus elalan

Uzman Üyemiz
Katılım
10 Ara 2012
Mesajlar
263
Adı
mustafa
Soyadı
elarlsan
Ahmet TATLIPINAR' Alıntı:
çok güzel olmuş hayırlı olsun kafeslerde ızgara olsa daha iyi olurmuş
Yalçın YILMAZ' Alıntı:
Maşallah güzel bir yer yapmışsınız.  Güle güle bol yavrular almanız dileğimle. Benim nacizhane fikrim keşke kafeslerinde altlarında ortadaki salma gibi ayak olsa idi. Hem kuşlar biraz yüksekde olurdu bana göre yumurta performansını arttırır hemde temizleme açısından güzel olurdu. İmkanınız var ise kafeslerin 4 köşesine atak koydurabilirseniz gerçekten güzel olur. Hemde çok fazla eğil kalk yapmamış olursunuz diye düşünüyorum. Saygılarımla.
Şemsettin SEVİNÇ' Alıntı:
maşaallah çok güzel olacağa benziyor hayırlı bereketli keyifli üretimler dilerim
Mehmet KILINÇ' Alıntı:
Hayırlı üretimler, her şey gönlünüzce olsun.

Duvara çektiğiniz (1. ve 2. resim) köpük mü?
Selahattin GÜÇLÜ' Alıntı:
Kutu gibi pırıl,pırıl bir yer olmuş bol sağlıklı üretimler olur inşallah
Öncelikle Başkanıma ve iyi dilekleriniz için bütün arkadaşlarıma teşekkür ederim.

1.2. resim için şöyle ; Dış malzeme 8 mm betopan tabakalar içerisinde 3 cm strafor ( köpük )üzeri lambri kaplama tabanda ilaveten 2 kat betopan bulunmakta yani 16 mm betopan + üzeri 2+2 =4 cm xps strafor (yani renkli straforlardan) bunun üzerine tekzenden uygun fiyata aldığım laminant parkeler bulunmakta . Lambrilerin arasında boşluk bırakmadan döşedik ve slikonlayarak her köşesine süpürgelik döşedik henüz onun fotosunu eklemedim.

Kafes ayakları konusunda da evet ayaklarımız var boyamıştık onlarıda dün kafeslerin altına yerleştirdim dikkatiniz için çok teşekkürler işte bizim paylaşım sitemiz bu  alkisd

Tavaların içerisine ızgara düşündük evet hatta Seba Kafes Serkan abimlede uzun uzun istişare ettik muhabbet kuşu oyunu seven kafesin içerisinde vakit geçirebilen hayvan temizliğine dikkat ettikten sonra sorun olmıcağını düşündük. Belkide taban kumu kullanabilirim diye de şimdilik eklemedik ama ileride belkide ilave edebiliriz.


Netice itibariyle güzel olması için elimden geleni yaptım
 

Erman Sayın

Uzman Üyemiz
Katılım
26 Nis 2013
Mesajlar
274
Konum
NİĞDE
maşallah ne güzel oluyor bol yavrulu üretimler olur inşallah...
maddi kısmı bi yana verilen yapılan emeğin yerini hiçbirşey tutmuyor insan seve seve uğraşıyor sonundada güzel birşey ouncada sevinçten uçuyor valla kendimden biliyorum. emeğine sağlık  alkisd alkisd alkisd
 

mus elalan

Uzman Üyemiz
Katılım
10 Ara 2012
Mesajlar
263
Adı
mustafa
Soyadı
elarlsan
Mertol ELMASDİKEN' Alıntı:
çok güzel olmuş hayırlı olsun
Erman SAYIN' Alıntı:
maşallah ne güzel oluyor bol yavrulu üretimler olur inşallah...
maddi kısmı bi yana verilen yapılan emeğin yerini hiçbirşey tutmuyor insan seve seve uğraşıyor sonundada güzel birşey ouncada sevinçten uçuyor valla kendimden biliyorum. emeğine sağlık  alkisd alkisd alkisd
Mustafa ÖZKAN..' Alıntı:
çok güzel olmuş maşallah
Mahir KOCATÜRK' Alıntı:
emeğinize sağlık inşallah herşey gönlünüzce olur mustafa bey
Teşekkürler İnşallah bütün kafesler dolu yuvalıklarda yavrularla videosunu da paylaşmak nasip olur...
 

Behzat TİĞİZ

Powermaxmama.com
Yönetici
Katılım
20 Şub 2011
Mesajlar
3,078
Konum
Batman
Web sitesi
www.powermaxmama.com
Adı
Behzat
Soyadı
Tiğiz
Masallah cok guzel olmus... Yanlız : havalandırmanız cok kucuk ilerde problem yaşamamak icin.. bu kadar yapmıssınız.. bide guzel bir havalandırma sistemi yaparsanız ilerde olusabilcek sorunların onune gecersiniz.. hayırlı olsun
 

ozanizgi

Takipçi Üyemiz
Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
133
Konum
Bolu
Adı
ozan
Soyadı
izgi
usta alın teriyle yapmışsınız umarım karşılığını bol üretimli olarak alırsınız, emeği geçenlerin ellerine sağlık
 

mus elalan

Uzman Üyemiz
Katılım
10 Ara 2012
Mesajlar
263
Adı
mustafa
Soyadı
elarlsan
Ozan İZGİ' Alıntı:
usta alın teriyle yapmışsınız umarım karşılığını bol üretimli olarak alırsınız, emeği geçenlerin ellerine sağlık
eyvallah teşekkürler herkese bol sağlıklı üretimler
Behsat TİĞİZ' Alıntı:
Masallah cok guzel olmus... Yanlız : havalandırmanız cok kucuk ilerde problem yaşamamak icin.. bu kadar yapmıssınız.. bide guzel bir havalandırma sistemi yaparsanız ilerde olusabilcek sorunların onune gecersiniz.. hayırlı olsun
Behsat usta evet küçük birde sinbo hava temizleme cihazım var ikisini bir deniycez bakalım..
Ünal YILMAZ' Alıntı:
çok şık olacağa benziyor kolay gelsin 
teşekkürler inşallah bittiğinde kuşlar bol yavru verdiğinde daha bir şık olacak
Mustafa KÖKSOY' Alıntı:
Harika olmuş hayırlı üretimler.
Teşekkürler sizlerede hayırlı üretimler
 

mus elalan

Uzman Üyemiz
Katılım
10 Ara 2012
Mesajlar
263
Adı
mustafa
Soyadı
elarlsan
Kafeslerimizin ayakları yerleştirilmiş hali ve ısıtıcı ile kapının son hali

 

tahir.özsoy

Uzman Üyemiz
Katılım
16 Ara 2011
Mesajlar
407
Konum
HATAY
Adı
TAHİR
Soyadı
ÖZSOY
Rabbim ekmeklerinizi  boşa çıkarmaz inş. Hayırlı uretımler.
 

mus elalan

Uzman Üyemiz
Katılım
10 Ara 2012
Mesajlar
263
Adı
mustafa
Soyadı
elarlsan
Son düzeltmeler ve eksikleride tamamladık inşallah geriye iyi bir kana sahip bakıcı eşler oluşturmak kaldı şimdilik 3 çift kendi damızlığım ve onlardan aldığım yavrularım mevcut bakalım hayırlısı... Toplam kapasitemiz 24 çift anaç. Yeni fotoları eklemek istedim...








ufak tefek eksikler dışında artık tamam gibi bakalım  ;)
 

emula85

Üyemiz
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
48
Konum
Niğde / Ulukışla
Adı
Emin
Soyadı
Bey
Mustafa Bey öncelikle hayırlı olsun.

Açıkcası kıskandıracak derecede temiz,düzenli ve güzel olmuş.

Umarım en güzel kuşlarıda temin edersiniz. Bu üretimhaneye iyi kuşlar yakışır :)

Toplam maliyet ne oldu size Mustafa Bey? baştan sona kadar?