ÜRETİMHANEMDEN KARELER (27.11.2012)

minik

Takipçi Üyemiz
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
120
Konum
İSTANBUL/İÇERENKÖY/ATAŞEHİR
Adı
OKTAY
Soyadı
türkdönmez
abi ya benım bi sorum olçak önçelikle hayırlı üretimler tüyleri kadar yavru nazip eylesin..        bu boxların içinde 4tane kuş var kavka etmiyorlarmı sayı abim
 

Cem Sarı1

Üyemiz
Katılım
6 Ağu 2012
Mesajlar
70
Konum
İZMİR-KARŞIYAKA
Adı
Cem
Soyadı
SARI
Oktay TÜRKDÖNMEZ' Alıntı:
abi ya benım bi sorum olçak önçelikle hayırlı üretimler tüyleri kadar yavru nazip eylesin..        bu boxların içinde 4tane kuş var kavka etmiyorlarmı sayı abim
OKTAY KARDEŞİM, ÖNCELİKLE DÜŞÜNCELERİN İÇİN TŞK EDERİM. YAKLAŞIK OLARAK 1 YILLIK ÇALIŞMANIN ARDINDAN AYNI BOX TA 2 DİŞİ 1 ERKEK ÜRETİMİ YAPMAKTAYIM. ZOR BİR ÜRETİM AMA YAPILAMAYACAK DİYE BİRŞEY YOK. HATTA 4 AYDAN BERİ AYNI BOX TA 3 DİŞİ 1 ERKEK ÜRETİM DENEMESİ YAPMAKTAYIM. EĞER ÜRETİM DENEMEM BAŞARILI OLURSA SİZLERLE PAYLAŞACAĞIM. SORU VE GÖRÜŞLERİNİZ İÇİN 0.536.9486262 NOLU TELEFONUMDAN BANA ULAŞABİLİRSİNİZ.
 

ALÜ ÜNAL

Uzman Üyemiz
Katılım
1 Şub 2012
Mesajlar
325
Konum
izmir
Adı
ali
Soyadı
ünal
Maşallah Cem abi yakışır sana böyle temiz uretimhane Allah bol ve kaliteli yavru Alman'ı nasip eder inşallah dişin Hazir seni bekliyor
 

Uğur MOGAN

Uzman Üyemiz
Katılım
1 Eki 2012
Mesajlar
339
Konum
izmir
Adı
Uğur
Soyadı
MOGAN
Maşallah. Hayırlı üretimler. Abi dolapları hangi firmaya ve kac liraya yaptırdın? Kendimede alacağım da box kafes araştırıyorum bu maksatla sordum.
 

Cem Sarı1

Üyemiz
Katılım
6 Ağu 2012
Mesajlar
70
Konum
İZMİR-KARŞIYAKA
Adı
Cem
Soyadı
SARI
Uğur MOGAN' Alıntı:
Maşallah. Hayırlı üretimler. Abi dolapları hangi firmaya ve kac liraya yaptırdın? Kendimede alacağım da box kafes araştırıyorum bu maksatla sordum.

DÜŞÜNCELERİNİZ İÇİN TŞK EDERİM, UĞUR ARKADAŞIM KAFESLERİ SORMUŞSUN. İZMİR BOZYAKA DA CEREN KAFES VAR. ORADA YAPTIRDIM. TEL İSTERSEN YARIN VEREBİLİRİM. BİLGİN OLSUN.
 

Cem Sarı1

Üyemiz
Katılım
6 Ağu 2012
Mesajlar
70
Konum
İZMİR-KARŞIYAKA
Adı
Cem
Soyadı
SARI
Ali ÜNAL' Alıntı:
Maşallah Cem abi yakışır sana böyle temiz uretimhane Allah bol ve kaliteli yavru Alman'ı nasip eder inşallah dişin Hazir seni bekliyor
ali kardeşim günaydın, güzel düşüncelerine katılmamak elde değil, allah razı olsun. haftasonu gelip, dişiyi alabilirim. kendine iyi bak, allaha emanet ol...