ERGÜNAHSAP
Uzman Üyemiz
- Katılım
- 17 Haz 2010
- Mesajlar
- 6,097
- Adı
- Şahin
- Soyadı
- GÜNGÖR
maşaallah. Hayırlı üretimler
OKTAY KARDEŞİM, ÖNCELİKLE DÜŞÜNCELERİN İÇİN TŞK EDERİM. YAKLAŞIK OLARAK 1 YILLIK ÇALIŞMANIN ARDINDAN AYNI BOX TA 2 DİŞİ 1 ERKEK ÜRETİMİ YAPMAKTAYIM. ZOR BİR ÜRETİM AMA YAPILAMAYACAK DİYE BİRŞEY YOK. HATTA 4 AYDAN BERİ AYNI BOX TA 3 DİŞİ 1 ERKEK ÜRETİM DENEMESİ YAPMAKTAYIM. EĞER ÜRETİM DENEMEM BAŞARILI OLURSA SİZLERLE PAYLAŞACAĞIM. SORU VE GÖRÜŞLERİNİZ İÇİN 0.536.9486262 NOLU TELEFONUMDAN BANA ULAŞABİLİRSİNİZ.Oktay TÜRKDÖNMEZ' Alıntı:abi ya benım bi sorum olçak önçelikle hayırlı üretimler tüyleri kadar yavru nazip eylesin.. bu boxların içinde 4tane kuş var kavka etmiyorlarmı sayı abim
Serdar ÖZKILIÇ' Alıntı:maşallah hayırlı üretimler
Uğur MOGAN' Alıntı:Maşallah. Hayırlı üretimler. Abi dolapları hangi firmaya ve kac liraya yaptırdın? Kendimede alacağım da box kafes araştırıyorum bu maksatla sordum.
ali kardeşim günaydın, güzel düşüncelerine katılmamak elde değil, allah razı olsun. haftasonu gelip, dişiyi alabilirim. kendine iyi bak, allaha emanet ol...Ali ÜNAL' Alıntı:Maşallah Cem abi yakışır sana böyle temiz uretimhane Allah bol ve kaliteli yavru Alman'ı nasip eder inşallah dişin Hazir seni bekliyor

