Uygun Fiyatlı Çifthaneler *** 20 TL ***

BISMARCK

Uzman Üyemiz
Katılım
17 May 2010
Mesajlar
283
Konum
RİZE
Adı
EKREM AYKUT
Soyadı
BAL
Geçen hafta siparişini vermiş olduğum üretimhaneler pazartesi günü elime geçti.Yarın konu başlığı altında kendime aldıklarımın resimlerini de çekip buraya koyacağım.Bana fiyat olarak çok uygun geldiler.Ayrıca metal kalitesi de dandik değil.Tel kalitesi tatminkâr.Dört adet yemlik ve dört adet tünekle birlikte geliyor çifthaneler.20 TL bana göre çok uygun bir fiyat.Rize'de 45 liradan aşağı bulamıyorum.Çifthane almayı düşünenlere tavsiye ederim.Ben üründen memnunum.Satıcı şahıs Çağlar KORKMAZ Bey de gayet ilgili bir kişi.

http://www.sahibinden.com/ilan/hayvanlar-alemi-aksesuarlar-kus-cifthane-kafesadrese-teslim-43174542/detay?
 

engin

Uzman Üyemiz
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
868
Konum
ankara
Adı
Engin
Soyadı
DUMAN
hayırlı olsun çok uygun fiyata almışsınız..
 

BORABAY

Uzman Üyemiz
Katılım
1 Ara 2010
Mesajlar
506
Konum
DATÇA/MUGLA
Adı
BORA
Soyadı
DERİCİ
ekrem kardeşim Çaglar KORKMAZ'dan 2 ayda oldukça malzeme aldım.iyi bir esnaf ve dürüst bir satıcı diyebilirim.
 

BISMARCK

Uzman Üyemiz
Katılım
17 May 2010
Mesajlar
283
Konum
RİZE
Adı
EKREM AYKUT
Soyadı
BAL
İnşallah üretimhane almayı düşünenlere veya tuzlu fiyatlar karşısında sıkıntı yaşayan kişilere bu konu başlığı bir alternatif olur.
 

mustafa karaeli

Uzman Üyemiz
Katılım
7 Kas 2010
Mesajlar
948
Konum
TİRE/İZMİR
Adı
Mustafa
Soyadı
KARAELİ
Hayırlı olsun Ekrem inşallah bol bol yavru üretmek nasip olur.

BORA DERİCİ' Alıntı:
ekrem kardeşim Çaglar KORKMAZ'dan 2 ayda oldukça malzeme aldım.iyi bir esnaf ve dürüst bir satıcı diyebilirim.
Dürüstlük bir esnafın en büyük sermayesidir.ALLAH hepimizi böyle insanlarla karşılaştırsın...
 

engin

Uzman Üyemiz
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
868
Konum
ankara
Adı
Engin
Soyadı
DUMAN
mustafa karaeli' Alıntı:
Hayırlı olsun Ekrem inşallah bol bol yavru üretmek nasip olur.

Dürüstlük bir esnafın en büyük sermayesidir.ALLAH hepimizi böyle insanlarla karşılaştırsın...
(amin)
 

özcan gök

Takipçi Üyemiz
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
192
Konum
İstanbul / Sarıyer
Adı
özcan
Soyadı
gök
ekrem abi konuyu açtığın için teşekkür ederim bir adet sipariş verdim az önce fiyat burdakilere göre çok uygun aynı kafese 45lira fiyat çekiyorlar.
 

enginar2008

Uzman Üyemiz
Katılım
8 Ocak 2011
Mesajlar
1,190
Konum
İSTANBUL
Adı
MURAT
Soyadı
KAMBUR
Şimdi bende denemek için 1 adet 65 cm likden sipariş verdim.Çaglar Korkmaz Bey telefonda çok olumlu ve samimi bir kişi gibi konuştu.ürünleriminde arkasındayım dedi.bekliyorum sipariş geldiğinde sizlerle görüşlerimi paylaşacağım.....
 

enginersin

Uzman Üyemiz
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
564
Konum
BİLECİK / BOZÜYÜK
Adı
engin
Soyadı
ersin
bende aynı çifthanelerden kullanıyorum ban ortadaki ayırma telini çıkartıp tek bir kafes olarak kullanıyorum güzel bir kafes bence tek sorunu kafesin altı sürgüsüz olması ancak altı ızgaralı ve 2 adet mandal ile çok kolay çıkıyor kuşların aşağıya düşme gibi bir sorunuda olmuyor ben çağlar beyden alacaktım 20 tl + kargo masrafı biraz fazla olacaktık araştırdım eskişehirden buldum gittiğimde veya iş arkadaşlarımdan rica ettiğimde temin edebiliyorum ben 25 tl ye alıyorum bence 2 çift için gözler küçük kalıyor kullanılacaksa şahsi fikrim aradaki teli alıp tek bir çift bakılması eğer 2 çift bakılacaksa kuşların birbirlerine tel arasından zarar vermemeleri için mutlaka kontrapilak bigi bir malzemeyle ayırılması gerektiğini düşünüyorum biraz uzun oldu galiba icon_think
 

ufuk inan

Takipçi Üyemiz
Katılım
10 Mar 2011
Mesajlar
157
Konum
İzmir
Adı
Ufuk
Soyadı
İNAN
enginersin' Alıntı:
bende aynı çifthanelerden kullanıyorum ban ortadaki ayırma telini çıkartıp tek bir kafes olarak kullanıyorum güzel bir kafes bence tek sorunu kafesin altı sürgüsüz olması ancak altı ızgaralı ve 2 adet mandal ile çok kolay çıkıyor kuşların aşağıya düşme gibi bir sorunuda olmuyor ben çağlar beyden alacaktım 20 tl + kargo masrafı biraz fazla olacaktık araştırdım eskişehirden buldum gittiğimde veya iş arkadaşlarımdan rica ettiğimde temin edebiliyorum ben 25 tl ye alıyorum bence 2 çift için gözler küçük kalıyor kullanılacaksa şahsi fikrim aradaki teli alıp tek bir çift bakılması eğer 2 çift bakılacaksa kuşların birbirlerine tel arasından zarar vermemeleri için mutlaka kontrapilak bigi bir malzemeyle ayırılması gerektiğini düşünüyorum biraz uzun oldu galiba icon_think
Size katılıyorum. Bu ölçüdeki çifthanede anca tek çift muhabbet üretimi yapılabilir. 2 çift için çok sıkıntı yaşanır.

Ayrıca altının sürgüsüz olması muhabbetlerde dezevantaj gibi olsada finch ler için bulunmaz nimet :) . Sürgülü olan modelleride mevcuttur. Sipariş verirken sormanızı öneririm. Ben başka bir imalatçıya 40x40x40 cm altı sürgülü tavalı olarak 15 tl/adet  olarak yaptırdım.Üstelik bu kafesler birbirlerine bağlantı aparatlarıda var 5 katlı üretim seti olarak kullanılabiliyor.
 

Dağhan

Takipçi Üyemiz
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
101
Konum
İstanbul
Adı
Dağhan
Şuan deneme amaçlı 1 tane ihtiyacım var


Tek gönderim yapılıyor mu ?


20 +5  (kargo ) bna uygun geldi fiyat