herkesten ALLAH razı olsun sizin gibi dost canlısı abilerimle kardeşlerimle olduğum için cok mutluyum ben bu aileyi boşuna özlemiyorum ya herkese sonsuz teşekkürler
abilerim kardeşlerim nasılsınız iyisinizdir inşallah uzun bir süredir aranızda değildim mağaza açılışından dolayı internete giremedim ama inanın kalbim sizlerleydi ( evimde int :( yok ) bulup girmeye calışacağım herkese tüm kalbimle selamlar...