iki gündür konuyu takip ediyorum herkasin yazdığını okudum ama biz ne yaparsak yapalım bu işin suyu çıkmış herkes muhabbet kuşu üreticisi olmuş.bugün öyle bir pazara gideyim dolaşayım dedilm muhabbet kuşundan geçilmiyor adam bağırıyo geeel geeeeeel muhabbet 10tl diye 7 lira versen elinde...