Coşkun Ödemir
Uzman Üyemiz
- Katılım
- 12 Eki 2010
- Mesajlar
- 684
1 saat önce Daniel Lütolfü aradık. Adamın emailimize dönmeme sebebi, onu aramaynların ciddi alıcılar olmadıgını düşünmesiymiş. Kendisi Her Ülkeye kuş gönderiyormuş. Türkiyeyede yollamış. Ama çok sorun çıktıgı için kuşlar geri dönuyormuş. Bize söylediği gerekli izin ve prosüdürleri aldıktan sonra belgeri ona yollayıp kuşların resimlerini çekip gönderiririm karar veriesiniz dedi. Transport ücretinide 500-600 euro diyor. O olayı tam anladık.
Yurt dışına çalışan bazı kargoları aradık. Onlar canlı hayvan getirtemiyorlarmış. THY yi aradık. Onlarda sadece kedi ve köpek rezervasyonu alabiliyormuş. Anlıyacağınız iş sapa sardı. Hevesim azaldı ne diyim.
Peki şimdi soruyum. Yurt dından uçakla nasıl kuş getiyorsunuz ki 2 den fazla olmadıgını söylediniz. Yada oradan veterienrden rapor aldıgımızda sorun olmadıgını. Getirtten nasıl getiriyor? Adamlar yasak diyor. Oradan izin alınıp getiren kimse var mı? Yani illegal yollardan mı sokuyorlar kuşları...
Yurt dışına çalışan bazı kargoları aradık. Onlar canlı hayvan getirtemiyorlarmış. THY yi aradık. Onlarda sadece kedi ve köpek rezervasyonu alabiliyormuş. Anlıyacağınız iş sapa sardı. Hevesim azaldı ne diyim.
Peki şimdi soruyum. Yurt dından uçakla nasıl kuş getiyorsunuz ki 2 den fazla olmadıgını söylediniz. Yada oradan veterienrden rapor aldıgımızda sorun olmadıgını. Getirtten nasıl getiriyor? Adamlar yasak diyor. Oradan izin alınıp getiren kimse var mı? Yani illegal yollardan mı sokuyorlar kuşları...

