Daniel Lütolf

Ahmet SALMAN

Uzman Üyemiz
Katılım
8 Nis 2010
Mesajlar
3,171
Konum
Bursa
Web sitesi
www.asmobilya.net
Adı
Ahmet
Soyadı
SALMAN
çoşkun paylaşımın için teşekkürler,isviçrenin ekonomisi iyi,danielin kuşlarından galiba,1500 euro bune ya arabamı alıyoruz
 

Coşkun Ödemir

Uzman Üyemiz
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
684
Evet o para gerçekten yüksek bir mebla. Lakin risk almadan ticaret olmaz bunu sizde bilirsiniz. Arada tek fark (canlı hayvan) olması. Kimse canlı birşeye kefilde olmaz. Bu sadece bir düşünce bir adım atmak. Kimse okadar parayı tabikide vermeye yaklaşmaz. Ne olur eğer getirtme şartlarını garantilrsem kendimi 1 ortak bulurum.. Elmayı 2ye bölerim. Ben adım  atarkende bu işin riskin olacağını biliyorum. Ahmet Salman Abi der, kuşa acımıyacağın parayı vereceksin. Yani ne seni çok zorlucak nede seni çok büyük riske sokacak. Ama olurda şayet bunu birgün başarırsam (1 ay olur 3 sene olur) bilemem bunu sevineceğim en büyük şey kafama koydugum şeyi yapmanın azmi olacak. Tabikide sizin görüşleriniz çok önemli benim için. Bence o adamların ürettiği kuşlar ile bizim ürettiğimiz kuşlar arasında FARKLAR var Bu farkı kapatmak içinde birşeyler yapmak gerekiyor. Ben kendi üreticilerimize çok inanıyorum ama bu işi nasıl yapılıyor nasıl başarmışlar, bu kuşları nasıl yetiştiriyorlar  o işi ilk başarmış insalardan örnekler alıp denemeler yapmak gerekmez mi?. Hangimiz Dünyaya ismiyle nam saldı. Bilmem X Y Türkiyede dünyaca ismi duyulmuş bir türk muhabbet kuşu üreticisi, var mı ben mi bilmiyorum? Burada bu söylediğimi kötü olarak algılamayın. Yani adamlar kendi alt yapılarını uzun zamanlar öncesinden oluşturmuş. Bizim daha alacağım yol var gibi. Adamlardan çok daha zekiyiz ama imkansızlık,maddi şartlar bir sürü şey var işte önümüzü engellemiş olan. O Tabularıda yıkmak lazım. ;D
 

aresadana

Üyemiz
Katılım
25 Ağu 2010
Mesajlar
51
Konum
adana
Adı
levent
Soyadı
malkoç
coşkun kardeş eğer yabancı siteleri takip ediyorsan bu adamlar bu kuşları kendi aralarında çok küçük meblağlara alıp veriyorlar. kendilerine gelince bir lira dışardan sorulunca binbir lira. bunlar bizi aptal yerine koymaya çalışıyorlar.heralde ya sayı saymasını bilmiyorlar ya da dayak yememişler.tamam eyvallah güzel kuşlar ama o meblağların yirmide biri kadarına türkiyedeki üretici arkadaşlarımızdan çok güzel kuşlar satın alınabilir.örnek vermek gerekirse şahin güngörün, burhan kademin, ahmet salmanın ve ismini sayamadığım birçok üreticimizin çok güzel nesilleri mevcut. kendi üreticilerimizden alış veriş yapılırsa hem paramız bizde kalır hemde daha güzel nesiller yetişmesine vesile oluruz.bu adamlara parayı verip arkamızdan güldürmeye, sevindirmeye gerek yok bence. bana sorarsan bu adamlara çokda kulak asma derim. teşekkürler
 

10u-R

Üyemiz
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
61
Konum
Isvicre
Adı
Onur
Soyadı
Karahan
slm arkadaslar, az önce okudum! bi damizlik cifte 1500 euro? ben kendim Isvicrede yasiyorum, gecen hafta bi sporsalonunda kusyetistiricilerinin bulusmasi vardi. orda ben kendime cok guzel genc bi jumbo alldim (fotosunu yakinda eklerim) aldigim fiyat ise 40euro! (45CHF) ki daha ucuzlari vardi! yani neye dayanarak 1500euro istemis ben onu merak ettim! ki isvicrede, papaganlar bile o kadar para etmiyo!
 

Coşkun Ödemir

Uzman Üyemiz
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
684
Yurt dışına gitmem için pasaport çıkartmam ve vize almam gerekiyor. Artı yoğun tempo ile çalışıyorum. En yakın arkaşlarımdan birisi zaten isviçre vatandaşı. Daniel en son attıgı e-mailde aramamızı söylemişti. Ama geri dönmedik. Bu işi ertelediğimiz için. Bunlar kolay şey değil. Tabi ileride yapacağım şeyler arasında var. Ama işin gerçeği dediğiniz gibi parayı yolla kuşlar gelsin. Gelirken ölme riskinin yanında Lutolfun yolladıgı kuşların hepsi geri dönmüş. Mantıgı kolay ama riski çok büyük. En azından gözle görüpte almak en güzeli.


Şu aşamada bu işi askıya aldım. Çünkü arayışlarımız sonucunda, SHOW JUMBO da iskeletimizi oluşturacak kanları zaten temin ettik. Başarırsak ki başaracaz inşallah, Türkiye'de adamızı en iyi şekilde duyaracağız. Zaman gerekiyor. Bizde bu işin başındayız. zamanı geldiğinde icraatımızı gösterip konuşuruz. O yüzden susuyorum.

Ama ufak bir bilgi vereyim

AB Destekli Ulusal Gençlik Programı adı altında, yazın bir proje yazacağım. Bu sene açıklanan bir proje maddesi ile bunu yapabilecez. Konu Hayvanlar üzerine olacak. Türkiyede ki Muhabbet kuşu yetiştiriciliği ile Avrupadaki Kuş yetiştiricilerini arasında ki farkları, Verimlilik,Yetiştirilme ortamı olabilir. Bunların kafamda tasarısı mevcut, zamanı geldiğinde ayrıntılı bilgi vereceğim. Ve büyüklerimde bu konuyu paylaşacağım. Onlarla hareket edecem.


Örneğin yazdıgım proje kabul edilirse, istediğim ülkelerden bu işe gönüllü insanlar Türkiye'ye gelecek ve ortalama bir süre burada kalacaklar. Bu süre zarfından üretici ziyaretleri gerçekleştirilebilecez, toplantılar yapılacak. Gerekirse yurt dışı üreticilerindne kuş temini de olacak. Ve Bu projenın tüm harcamaları AB hazinesinden proje verilen bedel üzerinden gerçekleştirecez.. Gerekli izinler oluştuğu taktirde, kuş getirtmek yemek yemek kadar kolay olabilecek. Çünkü elimde olacak belge ile yurt dışından kendimde gidip getirebilecem...
 

ERGÜNAHSAP

Uzman Üyemiz
Katılım
17 Haz 2010
Mesajlar
6,097
Adı
Şahin
Soyadı
GÜNGÖR
Coşkun Özdemir' Alıntı:
Yurt dışına gitmem için pasaport çıkartmam ve vize almam gerekiyor. Artı yoğun tempo ile çalışıyorum. En yakın arkaşlarımdan birisi zaten isviçre vatandaşı. Daniel en son attıgı e-mailde aramamızı söylemişti. Ama geri dönmedik. Bu işi ertelediğimiz için. Bunlar kolay şey değil. Tabi ileride yapacağım şeyler arasında var. Ama işin gerçeği dediğiniz gibi parayı yolla kuşlar gelsin. Gelirken ölme riskinin yanında Lutolfun yolladıgı kuşların hepsi geri dönmüş. Mantıgı kolay ama riski çok büyük. En azından gözle görüpte almak en güzeli.


Şu aşamada bu işi askıya aldım. Çünkü arayışlarımız sonucunda, SHOW JUMBO da iskeletimizi oluşturacak kanları zaten temin ettik. Başarırsak ki başaracaz inşallah, Türkiye'de adamızı en iyi şekilde duyaracağız. Zaman gerekiyor. Bizde bu işin başındayız. zamanı geldiğinde icraatımızı gösterip konuşuruz. O yüzden susuyorum.

Ama ufak bir bilgi vereyim

AB Destekli Ulusal Gençlik Programı adı altında, yazın bir proje yazacağım. Bu sene açıklanan bir proje maddesi ile bunu yapabilecez. Konu Hayvanlar üzerine olacak. Türkiyede ki Muhabbet kuşu yetiştiriciliği ile Avrupadaki Kuş yetiştiricilerini arasında ki farkları, Verimlilik,Yetiştirilme ortamı olabilir. Bunların kafamda tasarısı mevcut, zamanı geldiğinde ayrıntılı bilgi vereceğim. Ve büyüklerimde bu konuyu paylaşacağım. Onlarla hareket edecem.


Örneğin yazdıgım proje kabul edilirse, istediğim ülkelerden bu işe gönüllü insanlar Türkiye'ye gelecek ve ortalama bir süre burada kalacaklar. Bu süre zarfından üretici ziyaretleri gerçekleştirilebilecez, toplantılar yapılacak. Gerekirse yurt dışı üreticilerindne kuş temini de olacak. Ve Bu projenın tüm harcamaları AB hazinesinden proje verilen bedel üzerinden gerçekleştirecez.. Gerekli izinler oluştuğu taktirde, kuş getirtmek yemek yemek kadar kolay olabilecek. Çünkü elimde olacak belge ile yurt dışından kendimde gidip getirebilecem...
Amaç edindiğin projende başarılar dilerim Coşkun. İnşaallah en kısa sürede hayata geçer
 
E

elaziz2316

Guest
Mehmet Kıdır' Alıntı:
O paraya ben 2 tane angus buzağı alırım. :D
    Ancak böyle bir yorum yapılabilirdi. Zihninize sağlık. Bu kapalı ve karamsar bir pazar günü siz beni güldürdünüz ya, Allah da sizi güldürür inşallah.
 

10u-R

Üyemiz
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
61
Konum
Isvicre
Adı
Onur
Soyadı
Karahan
arkadaslar, abiler, kardesler!

simdi Daniel Lütolfun yeni eviden geliyorum, kendime gitmisken 2 kusda aldim... cok alcak gonullu bi insan, kuslarina ise ayri bi önem veriyor, kuslarin her birini biliyor... hangisi hangisini yavrusu fln... en begendigim tarafi ise, avrupada isim yapmis butun mubis ureticilerinin kuslarindan elinde olmasi! ama kendi mutasyonlarini bi baska begendim... söyle de bi aciklama getireyim... ismini kötüye kullanmayayim adamin, ki basarilari, aldigi kupalar fln zaten kalitesini gösteriyor! yalniz ben gittim evinde gezdim, karisi ile cocuklari ile tanistim, adam 41 yasinda, bu ise 10 yasinda baslamis! yani 31 yildir bu isin icinde, 93 den beri isvicre sampiyonlarinda kuslari yarisiyo fln... yeni tesisinde 75 tane box var! 2 oda salma si var.. kuslarin toplami en assa 1000! en ucuz kusuna bu aksam 300.- (Isvicre Frangi) dedi... ben eski uretimhanesinden cope atmaya niyetlendigi  boxlari sevinerek aldigimdan, arti yasimin kucuk olmasindan dolayi, iki kusu (show muhabbet e benzemiyolar! ) 300.- e aldim... kuslar henuz 2.5 aylik! bnm urettigim kus boxlarindan aldin, icinde bi cift kusum olsun dedi:) bi de isin su yüzü var, ben kuslari canli gördüm, gecen sene sampiyonunu, bu sene sampiyonunu fln! resimlerde durdujlari kadar sasali duruslari yok! yani resimler aldatiyo.. 1000 kusunun tas catlasa 202-20 tanesi devasa boyutlarda geri kalan larda 200-300 kadar hasta kusu var! hastaliklari, arka kuyruklari yok!ama o kuslara da 200.- istiyo... adamin istedigi parayi gecen aylarda elestirmistim, 1500 euro verilirmi diye! adamin harcadigi emege bakarsak, bence istedigi parayi hak ediyor! basarisini nerden anlariz? bi oda dolusu kupasi var:D cesitli yarismlardan kupalari var!resimleri yarin eklemeyi dusunuyorum... zaman ayirip okudugunuz icin tesekkur ederim:)

mektup fln ulasmak isteyen olursa, eski adresi gecersiz...

yeni adresi; Industriestrasse 1, Würenlos -Schweiz
 

gozturk

Uzman Üyemiz
Katılım
23 Kas 2010
Mesajlar
430
Konum
Ankara
Adı
Gürkan
Soyadı
ÖZTÜRK
Daniel Lütolf efsanesi ile ilgili en somut bilgilere ulaşmış olduk.Resimlerle desteklerseniz makbule geçer.Teşekkürler.
 

omeradam

Uzman Üyemiz
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
1,425
Konum
KONYA
Adı
ömer
Soyadı
adam
onur bey zaman ayırıp paylaştığınız için teşekkür ederim.
 

eteamsah

Üyemiz
Katılım
12 Kas 2010
Mesajlar
49
Konum
Bursa
Adı
Tayfun
Soyadı
Karahan
Onur Daniel'in seni çalıştırdığınıda yazsaydın...:)
 

KurKur

Uzman Üyemiz
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
2,511
Adı
Yılmaz
Soyadı
KURŞUN
10u-R' Alıntı:
cok alcak gonullu bi insan, kuslarina ise ayri bi önem veriyor, kuslarin her birini biliyor... hangisi hangisini yavrusu fln... en begendigim tarafi ise, avrupada isim yapmis butun mubis ureticilerinin kuslarindan elinde olmasi! ama kendi mutasyonlarini bi baska begendim...
    Dünyanın neresinde olunursa olunsun haksız başarı olmaz.
    İzlenimlerini aktardığın için Teşekkür ederim Onur kardeşim; Kuşların hayırlı olsun..