@Emrah MUSAYIN
ankara ulusa gelirseniz alabilirsiniz.
@Murat TÜRK
doğruları söyledim.
@Ayhan GÖRGÜÇ
ben emeğe birşey demiyorum. ama her kuş jumbo değildir. türkiyedeki çoğu kuş jumbo kırması. git gide bozuluyor. ithal jumbolar gelmese türkiyede jumbo diyebileceğimiz kuş kalmayacak :)
@Gürkan...
hayırlı olsun yalnız söylemeden edemicem. Bu kuşların neresi jumbo? erkek ingiliz dişide ingiliz kırması yada çekoslavak. bende bu erkegin aynısı var dişi versiyonu. ankara ulusta senin bu dişinin aynısını gördüm inan 50liraya düştüler almadım. bu forumu sürekli takip ediyorum jumbo diye konular...