zeki abi dediklerine aynen katılıyorum bende bir kaç şey eklemek istiyorum yarışmadaki muhabbetleri görünce hayal kırıklığına uğramadım değil yazık diyorum 2010 istanbul yarışmasında bile 100 taneye yakın kuş vardı o zaman sow muhabbet denen kuşu kimsede yoktu ama şimdi ise herkezde var yani...