Bu sitede olmamızdaki amaçta zaten aile kavramını sağlamak ve birbirimize elimizden geldiğince yardımcı olmak değil mi ? bu noktada benimle aynı görüşleri paylaşacak olan arkadaşlarda olabilir olmayabilirde ama unutulmaması gereken kendimize yapılmaması gereken bir şeyi başkalarına yapmamayı...